○種別 (必須): | □ | 学術論文 (紀要その他)
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○言語 (必須): | □ | 日本語
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○招待 (推奨): |
○審査 (推奨): |
○カテゴリ (推奨): |
○共著種別 (推奨): |
○学究種別 (推奨): |
○組織 (推奨): | 1. | 徳島大学.総合科学部.人間社会学科 (1993年4月1日〜)
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○著者 (必須): | 1. | 片岡 啓一
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○貢献度 (任意): |
○学籍番号 (推奨): |
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○題名 (必須): | □ | (英) A Study of the Church Cannta No.12 <Weinen, Klagen, Sorgen, Zagen>(BWV12) (日) カンタータ第12番<泣き,嘆き,憂い,怯え>(BWV12)研究
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○副題 (任意): |
○要約 (任意): | □ | (英) (日) This study follows my old ones on symbolic expression of J.S. Bach's music.In it,I started that the study of the problems on Bach's parody. This time,Iinvestigated the church cantata NO.12 in detail, and examined the contents of itssymbolic expression.(The cantata NO.12 was composed at 1714,and it was prodied to Messe inh-moll=Crucifixus⋯ as the oldest work.)As a result of this study,I understood that the cantata NO.12 is a mature workhabing almost all symbolic method of Messe in h-moll.Now,I should like to continue this study and investigate the parody-referenceof both works.
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○キーワード (推奨): | 1. | (英) church cantata No.12 <Weinen,Klagen, Sorgen, Zagen>(BWV12) (日) カンタータ第12番<泣き,嘆き,憂い,怯え>(BWV12) (読) かんたーただいじゅうにばんけんきゅう しょうちょうてきひょうげん
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| 2. | (英) symbolic expression (日) 象徴的表現 (読) しょうちょうてきひょうげん
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| 3. | (英) J.S.Bach (日) J.S.バッハ (読) よーはんぜばすてぃんばっは
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○発行所 (推奨): | □ | 徳島大学.総合科学部.人間社会学科 (1993年4月1日〜)
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○誌名 (必須): | □ | 徳島大学総合科学部人間社会文化研究 ([徳島大学.総合科学部])
(pISSN: 0919-9411, eISSN: 2433-3468)
○ISSN (任意): | □ | 0919-9411
ISSN: 0919-9411
(pISSN: 0919-9411) Title: 徳島大学総合科学部人間社会文化研究Supplier: 徳島大学 (Webcat Plus)
(No Scopus information.)
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○巻 (必須): | □ | 9
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○号 (必須): | □ | 0
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○頁 (必須): | □ | 119 129
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○都市 (任意): | □ | 徳島 (Tokushima/[日本国])
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○年月日 (必須): | □ | 西暦 2002年 2月 20日 (平成 14年 2月 20日)
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○URL (任意): | □ | http://ci.nii.ac.jp/naid/110000945705/
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○DOI (任意): |
○PMID (任意): |
○CRID (任意): | □ | 1050564287417085312
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○NAID : | □ | 110000945705
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○WOS (任意): |
○Scopus (任意): |
○機関リポジトリ : | □ | 32856
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○備考 (任意): |