『徳島大学 教育・研究者情報データベース (EDB)』---[学外] /
ID: Pass:

登録内容 (EID=312094)

EID=312094EID:312094, Map:0, LastModified:2021年4月9日(金) 13:45:18, Operator:[三好 小文], Avail:TRUE, Censor:0, Owner:[坂田 浩], Read:継承, Write:継承, Delete:継承.
種別 (必須): 学術論文 (審査論文) [継承]
言語 (必須): 英語 [継承]
招待 (推奨):
審査 (推奨):
カテゴリ (推奨):
共著種別 (推奨):
学究種別 (推奨):
組織 (推奨):
著者 (必須): 1.福田 スティーブ
役割 (任意):
貢献度 (任意):
学籍番号 (推奨):
[継承]
2.坂田 浩 ([徳島大学.高等教育研究センター.学修支援部門]/[徳島大学.国際センター]/->個人[小林 浩])
役割 (任意):
貢献度 (任意):
学籍番号 (推奨):
[継承]
題名 (必須): (英) Fostering Autonomy through Dialogue  (日)    [継承]
副題 (任意): (英) Is Counselor-learner Dialogue the Key in Fostering Learner Autonomy? Investigating Effective Approaches for Self-access Language Learning Centers  (日)    [継承]
要約 (任意):
キーワード (推奨):
発行所 (推奨):
誌名 (必須): ハイペリオン ([徳島大学英語英文学会])
ISSN (任意):
[継承]
(必須): 56 [継承]
(必須):
(必須): 1 18 [継承]
都市 (任意):
年月日 (必須): 西暦 2010年 0月 初日 (平成 22年 0月 初日) [継承]
URL (任意):
DOI (任意):
PMID (任意):
NAID (任意): 110008620592 [継承]
WOS (任意):
Scopus (任意):
評価値 (任意):
被引用数 (任意):
指導教員 (推奨):
備考 (任意):

標準的な表示

和文冊子 ● Steve Toshihisa Fukuda and Hiroshi Sakata : Fostering Autonomy through Dialogue, --- Is Counselor-learner Dialogue the Key in Fostering Learner Autonomy? Investigating Effective Approaches for Self-access Language Learning Centers ---, Hyperion, Vol.56, (号), 1-18, 2010.
欧文冊子 ● Steve Toshihisa Fukuda and Hiroshi Sakata : Fostering Autonomy through Dialogue, --- Is Counselor-learner Dialogue the Key in Fostering Learner Autonomy? Investigating Effective Approaches for Self-access Language Learning Centers ---, Hyperion, Vol.56, (号), 1-18, 2010.

関連情報

Number of session users = 0, LA = 0.45, Max(EID) = 383285, Max(EOID) = 1024421.