『徳島大学 教育・研究者情報データベース (EDB)』---[学外] /
ID: Pass:

登録内容 (EID=252661)

EID=252661EID:252661, Map:0, LastModified:2018年10月24日(水) 11:38:25, Operator:[三木 ちひろ], Avail:TRUE, Censor:0, Owner:[金西 計英], Read:継承, Write:継承, Delete:継承.
種別 (必須): 国際会議 [継承]
言語 (必須): 英語 [継承]
招待 (推奨):
審査 (推奨): Peer Review [継承]
カテゴリ (推奨):
共著種別 (推奨):
学究種別 (推奨):
組織 (推奨): 1.徳島大学.先端技術科学教育部 (2006年4月1日〜) [継承]
2.高度情報化基盤センター (2002年4月1日〜2010年6月30日/->組織[徳島大学.情報センター]) [継承]
3.計算機システム工学 (2006年4月1日〜2016年3月31日) [継承]
著者 (必須): 1.三好 康夫 ([高知大学.理学部.応用理学科.情報科学コース])
役割 (任意):
貢献度 (任意):
学籍番号 (推奨):
[継承]
2. (英) Ryo Tadokoro (日) (読)
役割 (任意):
貢献度 (任意):
学籍番号 (推奨):
[継承]
3. (英) Masahiro Yoshizawa (日) (読)
役割 (任意):
貢献度 (任意):
学籍番号 (推奨):
[継承]
4. (英) Ryo Okamoto (日) 岡本 竜 (読) おかもと りょう
役割 (任意):
貢献度 (任意):
学籍番号 (推奨):
[継承]
5.金西 計英 ([徳島大学.高等教育研究センター.学修支援部門])
役割 (任意):
貢献度 (任意):
学籍番号 (推奨):
[継承]
題名 (必須): (英) Learning Objectives in Web-Based Continuous Inquiry Learning Using Social Bookmark  (日)    [継承]
副題 (任意):
要約 (任意): (英) Although an inquiring learner has a learning objective, in web-based continuous inquiry learning using social bookmark, association with the bookmark and the learning objective of her/him would be lost. In addition, the learner often forgets existence of the bookmark of a web page got passively. Therefore it is difficult for the learner to revisit the bookmark as reflection of the learning activity. In this paper, we consider how to let a learner be conscious of her/his learning objectives.  (日)    [継承]
キーワード (推奨): 1. (英) Learning Objects (日) (読) [継承]
2. (英) Awareness (日) (読) [継承]
3. (英) Reverse References (日) (読) [継承]
4. (英) Web-Baaed Inquiry Learning (日) (読) [継承]
5. (英) Social Bookmark (日) (読) [継承]
発行所 (推奨): (英) APSCE (日) (読) [継承]
誌名 (必須): (英) Proceedings of the 19th International Conference on Computers in Education (日) (読)
ISSN (任意):
[継承]
(必須): [継承]
(必須): [継承]
(必須): 327 329 [継承]
都市 (必須): チェンマイ (Chiang Mai/[タイ王国]) [継承]
年月日 (必須): 西暦 2011年 11月 30日 (平成 23年 11月 30日) [継承]
URL (任意):
DOI (任意):
PMID (任意):
NAID (任意):
WOS (任意):
Scopus (任意):
評価値 (任意):
被引用数 (任意):
指導教員 (推奨):
備考 (任意):

標準的な表示

和文冊子 ● Yasuo Miyoshi, Tadokoro Ryo, Yoshizawa Masahiro, Okamoto Ryo and Kazuhide Kanenishi : Learning Objectives in Web-Based Continuous Inquiry Learning Using Social Bookmark, Proceedings of the 19th International Conference on Computers in Education, 327-329, Chiang Mai, Nov. 2011.
欧文冊子 ● Yasuo Miyoshi, Tadokoro Ryo, Yoshizawa Masahiro, Okamoto Ryo and Kazuhide Kanenishi : Learning Objectives in Web-Based Continuous Inquiry Learning Using Social Bookmark, Proceedings of the 19th International Conference on Computers in Education, 327-329, Chiang Mai, Nov. 2011.

関連情報

Number of session users = 2, LA = 0.69, Max(EID) = 363207, Max(EOID) = 972294.