『徳島大学 教育・研究者情報データベース (EDB)』---[学外] /
ID: Pass:

登録内容 (EID=188467)

EID=188467EID:188467, Map:0, LastModified:2011年3月6日(日) 21:43:39, Operator:[大家 隆弘], Avail:TRUE, Censor:0, Owner:[奥嶋 政嗣], Read:継承, Write:継承, Delete:継承.
種別 (必須): 学術論文 (審査論文) [継承]
言語 (必須): 英語 [継承]
招待 (推奨):
審査 (推奨):
カテゴリ (推奨):
共著種別 (推奨):
学究種別 (推奨):
組織 (推奨): 1.社団法人 土木學會 [継承]
著者 (必須): 1. (英) Errampalli Madhu (日) Errampalli Madhu (読)
役割 (任意):
貢献度 (任意):
学籍番号 (推奨):
[継承]
2.奥嶋 政嗣 ([徳島大学.大学院社会産業理工学研究部.理工学域.社会基盤デザイン系.地域環境分野]/[徳島大学.理工学部.理工学科.社会基盤デザインコース.地域環境講座])
役割 (任意):
貢献度 (任意):
学籍番号 (推奨):
[継承]
3. (英) Akiyama Takamasa (日) Akiyama Takamasa (読)
役割 (任意):
貢献度 (任意):
学籍番号 (推奨):
[継承]
題名 (必須): (英) Evaluation of Public Transport Policy by Microscopic Simulation Model  (日)    [継承]
副題 (任意):
要約 (任意): (英) The main objective of this study is to provide a basis to evaluate bus priority policies especially bus lane and public transport priority at signal by developing microscopic traffic simulation model. Fuzzy reasoning has been considered in lane change and route choice behaviour. The lane change model with fuzzy reasoning seems to be estimating the lane changing behaviour more realistically. The results show the superiority of priority bus lane option over the exclusive bus lane option. In case of priority at signal options, curtailing red phase and extending green phase has been drawing more benefits compared to other options considered.  (日)    [継承]
キーワード (推奨):
発行所 (推奨): 社団法人 土木學會 [継承]
誌名 (必須): 土木計画学研究·論文集 ([社団法人 土木學會])
ISSN (任意):
[継承]
(必須): 23 [継承]
(必須): 4 [継承]
(必須): 945 953 [継承]
都市 (任意): 東京 (Tokyo/[日本国]) [継承]
年月日 (必須): 西暦 2006年 9月 30日 (平成 18年 9月 30日) [継承]
URL (任意):
DOI (任意):
PMID (任意):
NAID (任意):
WOS (任意):
Scopus (任意):
評価値 (任意):
被引用数 (任意):
指導教員 (推奨):
備考 (任意):

標準的な表示

和文冊子 ● Madhu Errampalli, Masashi Okushima and Takamasa Akiyama : Evaluation of Public Transport Policy by Microscopic Simulation Model, Infrastructire Planning Review, Vol.23, No.4, 945-953, 2006.
欧文冊子 ● Madhu Errampalli, Masashi Okushima and Takamasa Akiyama : Evaluation of Public Transport Policy by Microscopic Simulation Model, Infrastructire Planning Review, Vol.23, No.4, 945-953, 2006.

関連情報

Number of session users = 1, LA = 0.41, Max(EID) = 376494, Max(EOID) = 1008314.